torstai 22. maaliskuuta 2012

Sluibailua ennen tenttiä

Hihihii, täällä teitä tervehtii maailman reippain koululainen!
Tälläkin hetkellä olisi ihan paikallaan lukea anatomian tenttiin, mutta paljon parempaakin tekemistä löytyy, esim kindermunan syönti.

Sain tommosen hienon barbapapa-hahmon, ja se oli näköjään joku merkki siitä, että mun ei todellakaan pitäisi tehdä nyt mitään muuta kun lukea.



Toi olis hienoa kangasta! Jos joku haluaa tehä tommosen silmän hermoihin liittyvän kankaan, niin mielelläni ostaisin sitä!

Nauratti kun tohon on pistetty oikein huutomerkkejä; PIMEÄSSÄ KAIKKI KISSAT OVAT HARMAITA!!!!!!!! MUISTA!!!

Ollaan oltu hereillä myös luennolla. Henna askarteli mulle tommoset yli päheet viikset viime kerralla! 
Eiköhän se tentti mee ihan hyvin kun näin hienosti on valmistauduttu.



Oon kyllä niin huojentunut kun tää tentti on ohi. Sitten pitäis taas alkaa lukemaan seuraavaan, joka on tiistaina. On tää semmosta että huhhuh. Mutta hei, onneks pääsin sentään siitä uusintatentistä läpi, ei oo se enää vaivoina! Jee hyvä minä!
 Olin tänään työhaastattelussa, huomenna saan tietää kuinka kävi ;) Sönkötin kyllä pikkasen, mutta huomennahan se selviää että oliko se kohtalokasta sönkötystä.
Olin aamulla niin jännityksissä, että unohdin avaimetkin kotiin :D Onneksi naapurin mies oli kotona, ja sillä on meille vara-avain. Meinas vaan tulla pikkasen kiire! Onneks ehdin ajoissa!

Ja toivon todella et saisin sen työn, koska oon ihan rahaton. Huomenna pääsen onneksi kampaajalle! En oo käynyt puoleen vuoteen, ehkä on ihan hyväksi käydä välillä tuhoamassa hamppulatvat. Oi että, mä niin nukahdan siihen tuoliin... AAH. 

Sori tämmönen puoliturha postaus, yritän tässä vaan vältellä tota lukemista...
Koulu on kiva, ja tentti.




2 kommenttia:

  1. jeeei meilläki oli eilen luento silmästä :DDD sun pitää kertoa mikä työpaikka!

    -Heidi

    VastaaPoista
  2. Silmä on kyllä ihana osa ihmisessä :DD Ei oo oikeesti. Korva on kiva, siitä oikeesti tykkään! Eikä se oo yhtään ees ällöttävä. Mä kyllä kerron työpaikan seuraavalla kerralla ;)))

    VastaaPoista