torstai 12. tammikuuta 2012

Ellun manttelinperijä

Noniin, kattelen Titanickia kolmatta kertaa parin viikon sisään. Olis kiva nähdä joskus vaihtoehtoinen loppu. Sitä odotellessa.

Oon tällä hetkellä työharjottelussa terveyskeskuksessa, ja siellä on ollut kieltämättä jännää. Oon oppinut jo kolmen päivän aikana ihan älyttömästi asioita! Ja oon päässyt poistamaan tikkejä ja hoitamaan haavoja, ihanan ällöö :-) Mutta eniten teen siellä perushoitoa, ja se on ihan mukavaa. Tuolla oppii kyllä arvostamaan hoitajia enemmän, kun pääsen ite kokeilemaan mimmosta se työ on. Mutta ei kuitenkaan välttämättä mun unelma-ammatti, koska oon kattonut niin paljon erästä suomalaista sarjaa. Valehtelisin jos väittäisin, ettei tää oo yhtään inspiroinut...


Tällä hetkellä elämä koostuu taas odottamisesta. Odotan, että päästäis muuttamaan, ja että saatais edes tietää muuttopäivä. Tosi piinaavaa elää epätietoisuudessa, mutta tärkeintä on se, että mitä tahansa tapahtuukin, se kämppä on meidän. Okei, no jos joku tuikkaa nurkkaan tulen ja talo palaa raunioiksi, sillon ei ehkä muuteta. Mutta ei mietitä sitä vaihtoehtoa.
Ja haluisin jo koiranpennun! Ollaan (eli oon ihan itsekseni) päätetty, että otettais pentu joskus keväällä/kesällä, jolloin mäkin olisin töissä, muutto olis hoidettu kunnolla loppuun ja rahatilanne olis elpynyt. Mutta se ei tarkota sitä, ettenkö olisi koko aikaa jonkun kennelin sivuilla kyttäämässä kleinspitzejä... Ihan älytön koirakuume, tekee ihan pahaa :( Ollaan keksitty jo nimiäkin! Jos se on poika, sen nimeksi tulee Simo tai Paavo :D Tytön nimiä ei olla keksitty. Haluaisin mieluummin ehkä poitsun. Mutta eipä sillä oikeesti oo mitään väliä. Musta on nyt jo muuttunu ihan kauhee koirafriikki, ja se pelottaa... Jos mä sen koiran saamisen jälkeen en puhu enää mistään muusta, tulkaa oikasemaan mua fyysisesti, vähän läpsäsette poskelle tai heitätte järveen.

Kävin tänään tuhlaamassa muutto/koiranhankintarahojani Hennesille. Oon kyllä niin loistava priorisoimaan =)=)


Peilikuvaaath <3
Huivi: Gina Tricot
Loput Hennesiltä.

Tähän loppuun idiootein biisi tällä hetkellä:

                                            
Nyt hei oikeesti. Biisin nimi kuulostaa tosi hurjalta, mut videossa tyypit ryövää jonkun kaupan? KAMOOOOON... "Mama i'm in love with a shoplifter. That's sooo cool." Ja toi alku kuulostaa munamiehen pomppufiilikseltä, tai joltain mun ala-asteen huilukappaleelta, jota oon joutunu soittamaan jossain konsertissa. Nyt hei Britney oikeestiiiii.....




2 kommenttia:

  1. Meidän koiran mnimeksi tulee esko :D ja tuo on kyl aiva hyvä kappale, mutten voi periaattees tykätä siitä ku se on pritniä :D

    VastaaPoista
  2. Meidän paapan nimi on Esko :D:D Hyvän nimen oot valinnu! Etkö enää pelkää koiria? Hyvä jos et, niin uskallat sitten tulla meillä käymään ;)
    Mulla taas on päin vastoin, että melkeinpä tykkäisin siitä periaatteessa koska se ON Britney, ja se oli ihana sillon joskus, mutta pakko sanoa että tää biisi on ihan kauhee ja se soi päässä koko ajan :D

    VastaaPoista