perjantai 30. joulukuuta 2011

new year, new stuff

Viime yö kului taas kukkuessa. En oo koskaan ennen pelannu Angry Birdsia, mutta viiime yönä pelasin sitä... en tiiä kehtaanko myöntää ees kuinka kauan, mutta KOLME FAKIN TUNTIA! Apua. Onneksi sentään menin siltikin aiemmin nukkumaan kun edellisenä yönä, jolloin sain unta kuuden aikoihin. En oo oikein hyvä nukkumaan.

Mutta tänään oon ollut aika reipas lyhyistä unosista huolimatta! Kävin pankissa (oli pakko pukea kauluspaita päälle, että mut otettais tosissaan...) ja etsiskelemässä uudeksivuodeksi vaatteita. Ja löysinkin aika kivan paidan Hennesiltä.


Löysin myös sormuksen ja korviksia Hennesiltä, sekä Sokokselta huulikiillon ja luomivärin. En oo oikein koskaan jaksanut käyttää huulikiiltoa, joten nyt taitaa olla aika opetella.

Huulikiilto on merkiltään Malu Wilz, ja sävy 20.

Ollaan menossa illalla keilaamaan E:n perheen kanssa, mä vähän luulen että takkiin tulee. Niille siis. Ja jos häviin, niin yleensä mun häviöt on tahallisia, että annan toisten voittaa ettei ne pahoita mieltään. Niin hyvä ihminen minä olen. 
Tai ehkä vaan surkee ihan kaikessa...

Mutta mä jatkan pikku pottuloiden vahtimista, teen perunamuushia ja kalapuikkoja, ja kehittelin jopa ihan omatekoisen kermaviilikastikkeen! Hihheli hei! Ja hyvää uuttavuotta kaikille! :) Jos ootte Tampereen suunnalla liikkeellä, niin ehkä törmäämme!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti