perjantai 13. huhtikuuta 2012

Nyt on tatuointi käessä

Hihei! 
Täällä aivasteleva ystävänne Jenni! Oon pärskinyt koko päivän. Sieltä se on tulossa. Taas.
Mutta ei haittaa. Käytiin eilen Helsingissä. Shoppailusaldo on seuraavanlainen:




Ruttuiset bleiseri ja paita Zarasta
Ihana raitainen laukku Mangosta
Farkut Gina Tricot

Sori en jaksanut ruveta tähän aikaan illasta silittelemään :D

Oltiin E:n kanssa shoppailemassa, ja sain ton valkoisen bleiserin :) Hihii ihanaa!
Nähtiin myös ihana L, jonka kanssa nähdään nykyään liian harvoin <3 Mutta oli huippua nähdä, varsinkin kun kyseinen daami vei meidät syömään Vapianoon. Pestopasta tagliatetteLLA, mmmmmm!

Oonkohan unohtanut mainita jotain. Ai niin, tää juttu.
Kiitos Linda, oon ihan huipputyytyväinen :) 
Nyt vaan odotellaan parantumista, ei oo onneksi ees mitenkään erityisen kipeä. Ja eniten ihmettelen sitä, etten ulvonut kivusta, jätin aamulla alaripsetkin ilman ripsaria, koska olin ihan varma että itken :D En sanonut edes AU! Ihan uskomattoman helppoa oli kestää. Kaikki meni niin hyvin kun vaan voi mennä, ei tullut verta eikä kudosnestettäkään juuri ollenkaan :) Eiköhän me tästä pian parannuta, kuvakin muuttuu kohta vähän enemmän oikean väriseksi, nyt se on pikkasen rusehtava, mutta se katoaa jonkun ajan päästä tässä parantumisen myötä.

Oon kyllä onnistunut möhlimään ton hoidon kanssa jo monen monta kertaa, oon mm. raapassut sitä hiusharjalla ja kun paistoin kanaa, sieltä lennähti joku kuuma rasvapallero suoraan kuvan päälle! Aina kun yrittää olla mahdollisimman varovainen, tapahtuu noinkin tyhmiä pikkujuttuja :D
Mutta vielä ei mitään hätää, yritän hoitaa sitä nyt niin ettei tulis rupea, ja jos se tulee, joudun varmaan sitomaan kädet selän taakse etten revi sitä... Koska mikään ei oo niin ihanaa kun rupien repiminen! HOHOO.

En tiedä kuinka ehdin tässä lähiviikkoina päivittämään kuulumisia, on nimittäin aikamoinen tentti/työrupeama alkamassa. Mutta hyvää kannattaa odottaa... Yeah right!



2 kommenttia:

  1. mahtava tua tatuoonti! :) Aiva huippu! Ja jukra kuinka urhea olet...! <3

    Tuu käymää ku tuut tännepäi

    VastaaPoista
  2. Hihii kiitos muru <3 Olin kyllä aika urhea omastakin mielestä, jännitin sitä tosi paljon :)

    Mä tulen kyllä käymään! Ilmottelen kun oon siellä suunnalla :)

    VastaaPoista