lauantai 3. maaliskuuta 2012

Pohojalaanen ei tunne kipua. Ristus.

Täällä vaan istun ja jännitän. 
Enää 40 päivää niin tatuointi on kädessä.
Ja nyt mietin kauheesti sitä, että kestänkö kivun kuin mies, vai nössöilenkö.
Emla, puudutatko käteni jos pelkään?

Oi Emla, Emla! Yhyy... Oon niin nössö.

Toisaalta se kuuluis osaksi mun salaperäistä rituaaliani, joka liittyy koko tatuoinnin ottoon. Emla-geeliä on meinaan ennenkin tullut käytettyä, ah ihania lapsuusmuistoja! Toisaalta haluaisin kestää sen kivun ihan luomuna, mutta toisaalta taas säpsähtelen ja ruikutan varmaan koko ajan jos poikkean tästä alkuperäisestä suunnitelmasta. Vetäydyn neuvottelemaan asiasta vielä itseni kanssa.

Käytiin äsken kattomassa Härmä-elokuva. Se oli ihan hyvä, tulipahan selväksi mitä meirän tienoolla on tapahtunu silloon kun moon ollu vasta piliven reunalla kannustamas Mikko Leppilampea puukkoohipan voittohon! Mä en pidä Leppilammesta, mutta tossa se kieltämättä ensimmäistä kertaa sai vakuutettua, että se ei ookaan ihan turha näyttelijä.
Eikä toi Latekaan nyt mikään ihan pöllömpi ollu...


 Elokuvan jälkeen roolisuoritusten ja hurjan tarinan sijaan mietityttämään jäi, 
vilahtiko Laten 8====D yhdessä kohtauksessa.
Jos joku käy kattomassa, kertokaa mulle totuus.
(Mä olen niitä ihmisiä, jotka ei oikein jaksa keskittyä elokuvissa, ja sitten kun jotain tapahtuu, se menee vähän ohi. Kuten tällä tavalla.)

Mutta siis toivottavasti meidän pohjalaisten maine ei nyt koe mitään tappiota tän leffan myötä. 
Mä ainakin lupaan hoitaa oman osuuteni maineen puhdistamisesta, ja jätän jatkossa helavyöstä puukon kotiin. Tästä se lähtöö. Ja oon muutenkin tällä hetkellä istutettuna niin vieraaseen maaperään, ettei mun geenit pääse oikeuksiinsa, kun en voi kirmailla viljapelloilla pakarat paljaana. Jotenkin niin teennäistä tää kaupunkiasuminen.

Ja näin loppuun vielä lisätäkseni, toivottavasti pohjalaiset geenit auttaa myös ton tatuointiin liittyvän kivun pelon kanssa. Ainakin tossa leffassa ne oli aika ok sen asian suhteen että niillä törötti puukko olkapäästä. Ehkä tästä vielä selvitään.

Hyvää yötä, Ristus sentähä.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti